DOSTAWY I ZWROTY
1. Wysyłka zamówień realizowana jest przez spółkę Partner Logistic sp. z o.o. z siedzibą w Wolborzu ul. Gadki 2, 97-320 Wolbórz. oraz firmy kurierskie Fedex, UPS, DB Schenker, Rohlig Suus.
2. Każde zamówienie złożone na platformie wysyłane jest oddzielnie. Koszt wysyłki zamówienia wynosi 24 zł netto. Zamówienia o wartości 600 zł netto lub więcej wysyłane są na koszt Partner Center (Darmowa Dostawa).
3. Klient może osobiście odebrać zakupione produkty w sklepie lub udzielić pełnomocnictwa pełnoletniej osobie fizycznej, która w jego imieniu odbierze zakupione produkty ze sklepu lub osobie niebędącej osobą fizyczną (np. firmie logistycznej),
- w przypadku gdy klient udziela pełnomocnictwa firmie logistycznej, w ramach tego pełnomocnictwa firma Partner Logistic jest uprawniona do udzielenia dalszego pełnomocnictwa swoim usługodawcom, pracownikom lub współpracownikom (wskazanym w odrębnym, imiennym pełnomocnictwie) w celu realizacji zamówienia klienta w tym: do odbioru i dostarczenia towaru oraz sprawdzenia wieku osoby odbierającej alkohol, a także innych niezbędnych czynności w tym zakresie. Pełnomocnik nie wyda Towaru osobie, której zachowanie wskazuje, że jest nietrzeźwa. Partner Logistic zapewnia, że osoby odbierające produkty w imieniu klienta działają na podstawie ważnego pełnomocnictwa.
4. Nie ma możliwości zakupu z opcją płatności przy odbiorze (Pobranie). Jedyne formy płatności to Płatność Przelewem (wyłącznie jeśli Klient ma zatwierdzony Kredyt Kupiecki) lub Płatność online przez bramkę płatniczą (Autopay).
5. Zwroty zamówień dokonanych w ramach współpracy B2B nie są honorowane.
6. W przypadku pytań, prosimy o kontakt pod adresem e-mail:
zamowienia@partnercenter.pl
lub z działem DOK:
Dział Obsługi Klienta
tel.: 44 649 47 34
tel.: 44 649 47 36
fax: 44 649 47 33
e-mail: dok@partnercenter.pl
REKLAMACJE
1. W przypadku reklamacji prosimy najpierw o bezpośredni kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:
Dział Obsługi Klienta
tel.: 44 649 47 34
tel.: 44 649 47 36
fax: 44 649 47 33
e-mail: dok@partnercenter.pl
Osoba z działu zapozna się ze zgłoszeniem i poinformuje o dalszych procedurach reklamacyjnych.
2. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych.