• Szczep

  • Kolor

  • Kraj

REGULAMIN PLATFORMY B2B PARTNER CENTER
https://b2b.partnercenter.pl

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Witryna internetowa dostępna pod adresem internetowym https://b2b.partnercenter.pl prowadzona jest przez Partner Center sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 89,  REGON 471365834, NIP 7251394922, zarejestrowanej w Sądzie Rejonowym dla Łodzi – Śródmieścia XX Wydział KRS pod numerem 0000088273, Kapitał Zakładowy Spółki  1 700 000 zł w całości wpłacony. Spółka Partner Center jest także właścicielem tej witryny. Adres poczty elektronicznej: biuro@partnercenter.pl

1.2. Portal umieszczony pod adresem https://b2b.partnercenter.pl jest skierowany wyłącznie do przedsiębiorców uprawnionych do hurtowego obrotu alkoholami i podmioty nieprofesjonalne nie mogą być użytkownikami tego portalu. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Witryny, która służy prezentacji towarów znajdujących się w ofercie Partner Center sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (zwanej dalej „Sprzedawcą” lub „Usługodawcą” ), do obsługi prowadzonej przez Sprzedawcę sprzedaży hurtowej napojów alkoholowych oraz akcesoriów związanych z konsumpcją alkoholu, do składania i ewidencjonowania Zamówień, jak też do umieszczania informacji i artykułów dotyczących win ( m.in. produkcji, odmian i klasyfikacji).

1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Witryny. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania, a także żądania ich usunięcia.

1.4. Definicje:

1.4.1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

1.4.2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Witrynie umożliwiający utworzenie Konta.

1.4.3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Witrynie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

1.4.4. KLIENT – Przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 ust 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców, posiadający zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych wydane w oparciu o ustawę z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi i nabywający Produkty w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. 

1.4.5. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Witrynie Internetowej aktywowane przez Usługodawcę po spełnieniu przesłanek przez Klienta.

1.4.6. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o produktach, nowościach i promocjach w Witrynie, świadczona po wyrażeniu zgody przez Klienta.

1.4.7. PRODUKTY –  towary prezentowane na Witrynie, dostępne w sprzedaży w Sklepie.

1.4.8. REGULAMIN – niniejszy regulamin jest regulaminem o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

1.4.9. WITRYNA - witryna internetowa Usługodawcy dostępna pod adresem internetowym: https://b2b.partnercenter.pl

1.4.10. SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Spółka Partner Center sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 89, REGON 471365834, NIP 7251394922, zarejestrowanej w Sądzie Rejonowym dla Łodzi – Śródmieścia XX Wydział KRS pod numerem 0000088273, Kapitał Zakładowy Spółki  1 700 000 zł w całości wpłacony

1.4.11. UŻYTKOWNIK - każda osoba odwiedzająca Witrynę.

1.4.12. USŁUGOBIORCA – Klient korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

1.4.13. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

1.4.14. REJESTRACJA - proces zakładania konta przez Użytkownika na Witrynie, wiążący się z podaniem danych osobowych.

1.4.15. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

1.5. Sprzedawca posiada ważne zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych, przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży zawierających do 4,5% alkoholu nr Nr 36/P/69/2023 ważne do 19 listopada 2025 r., od 4,5 do 18 % alkoholu nr Zezwolenie Nr 34/W/69/2024 ważne do 16 stycznia 2027 r. oraz powyżej 18% alkoholu nr Zezwolenie Nr 67/25 (Nr rej. 16022/2025) ważne do 18 marca 2026 r., wydane przez Prezydenta Miasta Łodzi na podstawie ustawy z 26 października 1982 o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. 2002 Nr 147 poz. 1231). Skany aktualnych koncesji można pobrać poniżej:

Koncesja na sprzedaż napojów alkoholowych do 4,5% [POBIERZ]
Koncesja na sprzedaż napojów alkoholowych od 4,5 do 18% [POBIERZ] 
Koncesja na sprzedaż napojów alkoholowych powyżej 18%[POBIERZ]

1.6. Miejscem zawierania umów sprzedaży jest magazyn należący do Partner Center sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi położony w Wolborzu przy ul. Gadki 2, telefon +48 44 649 47 34 oraz +48 44 649 47 36, e-mail: dok@partnercenter.pl.

1.7. Witryna przeznaczona jest wyłącznie dla osób, które ukończyły 18 lat i są Klientami, a także przeszły pozytywną weryfikację co do posiadanego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.

1.8. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza umieszczonego na stronie głównej Witryny oraz pobrać go i sporządzić wydruk.

1.9. Sprzedawca prosi o zapoznanie się z Regulaminem przed rozpoczęciem korzystania z Witryny. W przypadku braku akceptacji Regulaminu w całości, sprzedawca prosi o niekorzystanie z Witryny. Warunkiem korzystania z Witryny jest akceptacja Regulaminu.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W WITRYNIE

2.1. W Witrynie dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

2.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) zaznaczenia check-box o wyrażeniu zgody na świadczenia usług drogą elektroniczną oraz akceptacji Regulaminu (3) kliknięciu pola „Wyślij formularz”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Płatnika: NIP płatnika, Nazwa firmy płatnika, Imię i Nazwisko osoby kontaktowej, numer telefonu osoby kontaktowej, adres email, hasło do konta, Adres płatnika, dane odbiorców innych punktów sprzedaży (opcjonalnie) oraz przesłanie skanów przyznanych koncesji na sprzedaż alkoholu wraz z potwierdzeniami płatności, a także zaznaczenia check-box o przetwarzaniu danych osobowych i akceptacji Regulaminu. Konto jest kontem nieaktywnym do czasu przekazania decyzji w przedmiocie zezwolenia na handel alkoholem wraz z potwierdzeniem opłaty, o której mowa w ustawie z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

2.1.1.1. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dok@partnercenter.pl lub też pisemnie na adres: Partner Center - Dział Obsługi Klienta, ul. Gadki 2, 97-320 Wolbórz.

2.1.2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Witrynie. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na Witrynie po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Transakcja z obowiązkiem zapłaty” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Witrynie). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy. Warunkiem realizacji zamówienia jest zalogowanie do systemu oraz aktywne konto w DOK Partner Center.

2.1.2.1. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

2.1.3. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę - (1) podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Witryny imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera oraz (2) kliknięciu pola „Zapisz się”.

2.1.3.1. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marketing@partnercenter.pl lub też pisemnie na adres: Partner Center - Dział Marketingu, ul. Gadki 2, 97-320 Wolbórz.

2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1280x720; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.

2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Witryny w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego:

2.4.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Witryny (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:

2.4.2. pisemnie na adres: Partner Center - Dział Obsługi Klienta; ul. Gadki 2; 97-320 Wolbórz;

.4.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dok@partnercenter.pl;

2.4.4. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

2.4.5. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak odpowiedzi na reklamację nie oznacza uznania reklamacji.

3. WARUNKI DOKONYWANIA ZAMÓWIEŃ

3.1. Warunkiem dokonania Zamówienia za pośrednictwem Witryny jest posiadanie aktywnego Konta a także podanie niezbędnych informacji do realizacji Zamówienia lub dokonanie Rejestracji, oraz zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu jak też akceptacja Regulaminu przez Klienta.

3.2. Złożenie Zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza zamówienia dostępnego w Witrynie. Wszystkie umowy sprzedaży zawierane na postawie Zamówień składanych za pośrednictwem Witryny są zawierane i realizowane w należącym do Sprzedawcy punkcie sprzedaży położonym w Partner Center – Oddział w Wolborzu przy ul. Gadki 2.

3.3. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje zapisany w zakładce Moje konto (Klient zarejestrowany), potwierdzenie przyjęcia Zamówienia oraz szczegóły dotyczące Zamówienia.

3.5. Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia w ciągu jednego Dnia roboczego, od chwili jego otrzymania. W przypadku, gdy Zamówienie zostało złożone w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia w pierwszym kolejnym Dniu Roboczym.  Po upływnie tego terminu, Klient nie jest już związany treścią złożonego Zamówienia.

3.6 Odmowa przyjęcia zamówienia nastąpi wówczas, gdy:

a) Towar jest niedostępny w magazynie Sprzedawcy;

b) podane przez Klienta dane są niekompletne, błędne lub budzą uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości;

c) Klient nie odebrał Towarów objętych poprzednim Zamówieniem;

d) pojawiły się zdarzenia losowe, na które Sprzedawca nie miał wpływu;

e) Klient zalega z płatnościami za poprzednie, zrealizowane Zamówienia;

f) Klient wykorzystał swój limit kredytowy;

g) Klient nie posiada ważnej koncesji.

3.7 Sprzedawca może również, w terminie przewidzianym na potwierdzenie przyjęcia Zamówienia skontaktować się z Klientem przy użyciu adresu e-mail albo numeru telefonu podanego podczas procesu składania zamówienia lub zapisanego w zakładce Moje konto i:

a) poinformować Klienta o wydłużonym terminie realizacji Zamówienia na dany Towar/Towary, wskazując równocześnie jaki jest to termin - jeżeli Klient w ciągu trzech Dni Roboczych nie zaakceptuje wydłużenia terminu realizacji Zamówienia, wówczas Zamówienie jest anulowane,

b) zweryfikować prawidłowość podanych przez Klienta w Zamówieniu danych, jeżeli budzą one uzasadnione wątpliwości odnośnie ich poprawności,

c) wyjaśnić ewentualne wątpliwości dotyczące szczegółów złożonego przez Klienta Zamówienia.

3.8  Informacja o koszcie przesyłki i wszystkich innych ewentualnych kosztach związanych z realizacją umowy sprzedaży lub z dostarczeniem Towaru do Kupującego (jeżeli Kupujący składając Zamówienie zaznaczył opcję dostarczenia Towaru), pojawią się po dokonaniu wyboru formy odbioru Towaru i formy płatności w podsumowaniu Zamówienia. Zamówienia o wartości 600 zł netto lub więcej wysyłane są bez kosztów transportu (Darmowa Dostawa). 

3.9 Klient może osobiście odebrać zakupione produkty w sklepie lub udzielić pełnomocnictwa pełnoletniej osobie fizycznej, która w jego imieniu odbierze zakupione produkty ze sklepu lub osobie niebędącej osobą fizyczną (np. firmie logistycznej),

  • w przypadku gdy klient udziela pełnomocnictwa firmie logistycznej, w ramach tego pełnomocnictwa firma Partner Logistic jest uprawniona do udzielenia dalszego pełnomocnictwa swoim usługodawcom, pracownikom lub współpracownikom (wskazanym w odrębnym, imiennym pełnomocnictwie) w celu realizacji zamówienia klienta w tym: do odbioru i dostarczenia towaru oraz sprawdzenia wieku osoby odbierającej alkohol, a także innych niezbędnych czynności w tym zakresie. Pełnomocnik nie wyda Towaru osobie, której zachowanie wskazuje, że jest nietrzeźwa. Partner Logistic zapewnia, że osoby odbierające produkty w imieniu klienta działają na podstawie ważnego pełnomocnictwa.

3.10 Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci faktury VAT. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie Towary wybrane do Zamówienia są skompletowane i gotowe do odebrania.

3.11 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania ograniczeń dotyczących ilości zamawianych Towarów i wartości Zamówień, Klient zostanie poinformowany o takich ewentualnych ograniczeniach przed potwierdzeniem przez Klienta Zamówienia.

3.12 Zarejestrowany Klient jest zobowiązany do informowania Sprzedawcy o każdorazowej zmianie adresu e-mail lub numeru telefonu, dokonując aktualizacji danych w sekcji „Moje konto”.

3.13 Dla optymalnego zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniem sugerowana wielkość Zamówienia to 6 butelek lub ich wielokrotność. 

4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

.1 Wszystkie ceny prezentowane na Witrynie są cenami netto  i wyrażone są w złotych polskich. Ceną wiążącą jest cena podana na Witrynie przy Towarze w chwili składania Zamówienia. Na wypadek wątpliwości Sprzedawca zastrzega, że ceny nie zawierają kosztów przesyłki, która to usługa jest świadczona Klienta przez spółkę Partner Logistic sp. z o.o. z siedzibą w Wolborzu oraz firmy kurierskie Fedex, UPS, DB Schenker, Rohlig Suus.

4.2. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia prezentowana jest w Witrynie przed zaakceptowaniem przez Klienta skompletowanego Zamówienia, całkowita wartość Zamówienia obejmuje łączną cenę brutto zamawianych Towarów jak też koszty dostawy oraz ewentualne wyszczególnione koszty związane z wybraną przez Klienta formą płatności.

4.3. Zapłaty za zamówiony Towar Klient może dokonać według swojego wyboru za pośrednictwem jednego z poniższych sposobów:

4.3.1. przelewem za pośrednictwem bramki płatniczej albo zamówienie z terminem płatności w ramach możliwego limitu ustalonego osobno dla każdego Klienta.

4.3.2. przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy - wpłaty należy dokonywać na bankowy numer: 91 1240 3145 1111 0011 0348 7789 (Pekao S.A.). Realizacja Zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie na koncie sprzedawcy, chyba że Klient posiada ustalony limit zadłużenia, który uprawnia go do otrzymania zamówienia z odroczonym terminem płatności.

4.3.3. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Autopay – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Witryny w zakładce „Regulamin dostaw, zwrotów i reklamacji”.

4.3.3.1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Autopay. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: Autopay.

4.3.3.1.1. Autopay – operatorem kart płatniczych jest Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013, do rejestru instytucji pożyczkowych pod numerem RIP000109, do rejestru pośredników kredytowych pod numerem RPK002057, do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych pod numerem 11050.

4.4. Termin płatności:

4.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie zgodnym z wystawionym dokumentem Sprzedaży.

4.4.2. W przypadku wybranych Towarów Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dokonania zapłaty za Zamówienie.

5. POSTANOWIENIA SZCZEGÓLNE

5.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców będącymi przedsiębiorcami, którzy w ramach swojej działalności gospodarczej zajmują się sprzedażą alkoholu.

5.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta.

5.3. W wypadku Klientów Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

5.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu.

Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

5.5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient jest obowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

5.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta.

5.7. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.

5.8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

6.1. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.

6.2. Zmiana Regulaminu:

6.2.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

6.2.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

6.2.3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży Produktu będącego rzeczą ruchomą) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

6.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

6.4. O zmianie Regulaminu Klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczna oraz w zakładce Regulamin sklepu B2B. W przypadku braku zgody na zmianę Regulaminu Klient powinien deaktywować Konto. Brak dezaktywacji Konta oznacza zgodę na świadczenie usług w oparciu o zmieniony Regulamin.



ZAŁĄCZNIK NR 1 – Klauzula informacyjna RODO (art. 13 RODO)

Administrator danych: Partner Center sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Piotrkowska 89, e-mail: biuro@partnercenter.pl

Cele przetwarzania danych: Dane osobowe są przetwarzane w celu:

  1. realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną (prowadzenie Konta, obsługa Zamówień),
  2. zawarcia i wykonania umowy sprzedaży,
  3. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (np. podatkowych),
  4. marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług (newsletter – na podstawie zgody).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność do wykonania umowy,
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny,
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda (w przypadku newslettera),
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora (np. dochodzenie roszczeń).

Odbiorcy danych: Podmioty wspierające Administratora w obsłudze witryny i zamówień (np. dostawcy systemów IT, firmy kurierskie, kancelarie prawne, biuro rachunkowe).

Przekazywanie danych poza EOG: Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Okres przechowywania danych: Dane będą przechowywane przez okres:

  • obowiązywania umowy,
  • wymagany przepisami prawa (np. księgowymi),
  • do momentu cofnięcia zgody (w przypadku marketingu).

Prawa osoby, której dane dotyczą: Masz prawo do:

  • dostępu do danych,
  • sprostowania danych,
  • usunięcia danych,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO.

Dobrowolność podania danych: Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy lub subskrypcji newslettera.